Dagis

Har varit ett litet dagis hemma hos oss idag. med tillhörande mammor.
Linda är ju i Kiruna en sväng och denna gången träffades vi!
Så jag gick och fikade med Linda, Maria och så kom Hanna. Och alla barnen förstås minus Noa. Han gillar inte att fika.
Sen gick vi till oss och röjde runt med leksaker och bullar.

Men sen skulle vi gå på babymassage..som inte var nån himla babymassage!
Det var vi och så 3 andra mammor och en pappa med barn..men vi bara satt å pratade om mat och sömn och lite allt möjligt.
Öh...va? Babymassage sa våran bvc-tant..
Jäkla skit. Vad skulle vi då dot för?! Helt onödigt! Hade kunnat ha besök ett tag till och jag hade sluppit stressa till sjukhuset. Var iaf trevliga mammor (och pappa..) där. Paret går även i våran grupp på babysimmet.
Verkar som att "alla" andra föräldragrupper (från föräldrautbildningen) träffas ibland. Inte vi från våran.
Jag vill oxå va med lite andra som har lika gamla barn som Noa.
Har iaf en från sjalbarn som man kanske kan träffa ibland, men det är ju roligare med fleeeer.

Nå jaja, bebben somnade ganska tidigt (strax efter 21) så kanske att man kan börja gå och lägga sig snart. Bättre än 1.
Imorgon ska Eve komma hit. Bra, för Dalle jobbar.
Och jag hade behövt gå på apoteket..glömde köpa laktostabletter idag.. Jag vill ju ha choklaaaaad! Fick köpa nötcreme ist ikväll.



Postat av: ellinor

Vi träffas heller aldrig i vår föräldragrupp. Vi har ingen bra gemenskap alls i den tyvärr...

Härligt med babysimmet!

2009-10-16 @ 06:06:40
URL: http://www.ellla.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0