Konstigt

Vad är det för speciellt med 20 november?
Alla vill gärna flylla år då..
Dalles syster, Ellen, Saga och så lillebror!
Lilla beisen så söt han är. På bild. Antagligen ännu sötare i verkligheten.
Å, jag vill se på lillebroren!
Hoppas dom vill ha besök snaaart. Typ en kvart efter dom kommit hem??!!
Nja, okej, men snart innan han blir 15 år.

Min bebbe somnade lite senare än vanligt. Han sov lite konstigt på dagen så det blev så.
Dalle jobbade och jag var ensam med Noa och hade oooont. Blä så ont. Gjorde allt för att undvika att bära på honom. Satt i soffan och han fick leka med korgen och massa spännande saker, och såklart skulle han skita. Skitunge.
Nåja, han sov i nästan 2 timmar sen, så jag fick oxå vila.
Sen har vi varit hos Dalles syster Terese hela dagen/kvällen.
Åt smörgåstårta och daimtårta.
Noa lekte med vovven. Dalle satte Noa på ryggen på hunden och han började garva! Haha, det var skitkul tyckte han.
Jag försökte filma men vovven bara sprang iväg. . Undra varför.

Tänkte väl sova snart.



Postat av: Nina

Det krävs en enorm prestation att föda fram ett barn den 20 november.

2009-11-22 @ 11:50:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0