Tänk..

Tänk om man orkade blogga.
Tänk om man orkade sätta in bilderna jag satte över på datorn igår.
Tänk om man orkade.

Tänk tänk. Jag tänker för mycket ändå är det tomt i skallen.

Idag var det morgon kl.4
Jag låg kvar i sängen men det är svårt att sova när en liten snorig bebbe bara skriker.
Han är ledsen mest hela tiden..jag ser bara snor men nånstans borde han nästan ha ont.
Men jag vet inte. Skitmamma som inte vet.
Bebbens pappa är hemma idag igen.
Och nu ska den bebben få välling.



Postat av: Sofie

Ingen som har bebbe VET väl... Man får gissa, chansa och prova och hoppas på det bästa!

Tänk när han blir större och kan SÄGA vad som är fel! Hur bäst är inte det :)

Styrkekramar

2009-12-15 @ 15:09:13
Postat av: nina

när han är stor så kan han ju säga vars han hade ont när han var liten!smart va..japp

2009-12-15 @ 23:07:06
Postat av: Tant Ulrika

Snor här som där.. =S Hoppas våra småttingar "gör bort allt skräp" innan jul! =)



Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



Ha en finfin dag! Kram

2009-12-16 @ 09:35:46
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Nina

Är det mögel på din toa???aaaaa. det är ju för fan..farligt!eller iaf inge bra att andas in mögel jöööh! jag ska se vad jag kan göra..haha.

2009-12-16 @ 10:15:45
Postat av: eve

Tänk om man orkade tänka.. Det vore grejer det!

2009-12-16 @ 20:26:28
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0