värdet

Värdet hade gått ner, så jag tror inte ens vi behöver gå å kolla det nåmer.
Men läkaren från Gve har inte ringt, men hade iaf signerat provet.
Så hemma är vi.
Och trött är man.
Haft närmaste familj på besök färdigt, så får alla andra komma sen.
Känns som att man vill vara hemma lite själva nu..
Man hinner ju knappt göra nåt för tusan.
Hur gör man när man har fler barn?!!

Nu ska vi äta. Blodpudding.
Våran egen pudding ligger nu i ringsjalen och sover..



Postat av: Katja

Ja, vila upp er och lär känna er nya familj!! Det behövs. Men en uppdatering i bloggen då och då uppskattas!! Samt en och annan bild förståss.

Har du hunnit testa tygisarna ännu? Har ni fått paketet av mig? Det du inte vill ha kan jag ta tillbaka eller så. BH:n köpte jag men den var lite för liten, så jag bara stoppade med den. En av mina favisar, fast i rätt st. jag hade 3 såna! Har lite till här som kanske kommer sen när jag fått råd att köpa en "riktig" present!

2009-04-15 @ 21:38:33
Postat av: Nina

lås dörren men sätt nya bilder på Sunelilla!

ansiktet helst!exponera ordentligt jag vill ju se hur sagas nya kusinvän ser ut.tror du de kan leka i sandlådan när vi kommer?gunga med varandra kanske

2009-04-16 @ 00:02:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0