Vadå

Det står ju väldigt jätteintressanta och roliga saker i min blogg precis hela tiden!
Men idag var jag på stan iallafall, kom hem typ nyss.
Var med Nina å Elin, och dom kan fika i evigheter dom..
Fast inte mig emot, jag fick sällskap, och jag fick sitta.
Köpte bara nässpray, vad mer finns det å shoppa i Kiruna liksom?
Inga nya fina bebiskläder heller.
Kollade på större barnavdelningen, och där fanns ju massa fint nu, på tjejavdelningen förstås.
Massa fina klänningar och massa rosa.
Får jag en pojke så får han faktikst ha klänning och rosa!
Okej, rosa iaf. Klänning får man väl skippa hur fina dom än är. Trist.

Inatt har katterna varit bebisar. Diesel sov i spjälsängen, och Nellie i vagnen.

Så vad gör jag resten av dagen då?
Trodde jag skulle ha ont nu efter staden, men det har jag inte.. Konstigt.
Just ja, måste jag laga mat åt migsjälv sen?
Hur kul är det..har vi nåt hemma ens?
Handla ids man ju inte.
Ska glo tv en stund iaf.



Postat av: Sofie

Du får faktiskt se till att få en pojke... Annars blir jag avis!

Jag kanske snor din bebis om det blir en flicka och lämnar Adde åt dig... Inte skulle du märka nåt va?

2009-04-01 @ 17:21:22
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: elin

skojaru, vi hade ju snabbfika... ;-P

2009-04-01 @ 19:39:24
Postat av: linda

haha var bara ett april skämt tuvär för att jävlas med mamma hon lär väl flyga i taket haha. ne vill bo i lägenheten ett tag till trivs här så bra nu och alex har blivit varslad så blir tuvär inget hus på ett bra tag.

2009-04-01 @ 22:51:56
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: Nina

äh man(eller jag) sätter inte åpå så mkt klänningar på Saga ändå!

2009-04-02 @ 10:20:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0