Trött

Man blir ju bara tröttare av att sova..
Matade Noa liggandes i soffan, han somnade och jag somnade. Ingen aning om vem som somnade först..
Jaja, skönt å vila.

Hann laga lunch medans han sov efter vagnturen.
Eve var här ett tag, och Noa bara sov igenom hela besöket, kanske 2 min efter hon gått vaknade han.
Han kände visst inte för besök idag.
Tur att jag uppskattade det iaf.

Ska äta hamburgare idag. Gör nästan själv..steker dom iaf, och gör egen dressing.
Hade varit gott med egengjorda potatisklyftor till, men vem tusan orkar göra?

Och nu sover bebben. Alltså kommer han vara vaken när vi ska äta...
Får väl äta en och en som vi måste göra ibland.
Han skulle kunna sitta i sjalen, men ibland vägras det om han inte ska sova.

Jag är sugen på karra. Som vanligt.
Och det kommer oftast vid den här tiden.. Skulle behöva äta lite bättre lunch, och kanske mellanmål ibland.
Blir helt tom i magen ofta.
Men jag har ingen aning om vad man ska äta.
Idag åt jag iaf en banan, men det vågar jag inte äta ofta. Magen stannar liksom av då :P
Kan det inte finnas god, billig, nyttig mat och mellanmål som man bara tar fram och äter, eller värmer?
Och laktosfritt,..,
Hojoj, nu blev det tomt i skallen oxå.



Postat av: Evelina

Det är ju kul att hälsa på dig fast Noa sover, han är ju lika söt vaken som sovande!

2009-04-23 @ 20:47:29
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej du :P

Jag ska dit först klockan nio och sen klockan ett.

Vi hinner gå om varann :P hehe

2009-04-23 @ 21:20:03
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Maria

Snart kan han sitta med er när ni äter så det är inte så länge man måste turas om att äta och snart kan han ligga på en filt på golvet och snurra runt mednas ni äter och Snart kan jag kidnappa han och lämna mina barn till er för dom kan äta mat mer er så slipper ni vara ensamma!

2009-04-24 @ 07:49:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0