men hallå

Jag hinner ju nästan aldrig skriva ju.
Antingen så sitter Noa fast i tissen, eller så är vi ute nånstans.
För ni förstår väl att det är skittråkigt att sova längre stunder hemma va?
Ibland går det förstås, och då antingen äter jag eller duschar.
Okej, ibland sover jag själv oxå samtidigt.

Nu ligger han i babygymmet och tittar. Nu har han börjat titta på sakerna som hämger ovanför, istället för bara på sakerna på sidorna.

Igår lämnade jag faktikst papper på AF äntligen, och köpte nässpray¨på apoteket. Kan tyvärr inte sluta..
Och så var vi in på Lindex och köpte kläder. 25% på ena plagget, och 30% på det andra. Skitbra.
Det var ju rabatt för alla med lindexkort, på ett barnplagg, och så hade jag rabattkupong.
Har 2 till oxå som man fick på bb i dom där reklampåsarna.
Men Gud så trista pojkkläder det finns alltså.
Kollade ju såklart på tjejsidan oxå, men det är ju fula spetasar på allting.
Men det var lite tomt i hyllorna så dom ska väl fylla på.
Hoppas det kan komma lite färggladare pojkkläder. Varför ska allt vara fulblått? Eller bamse? Blä för bamse..
Ja, vissa bamsekläder kan säkert vara fina, om det inte är alltför blått och för mycket bamse.

Usch, jag vill inte gå ut idag, men jag skulle behöva posta pappret om FP.. Man är ju lite seg på¨att göra saker.
Eeen dag till kan den väl vänta. Man får väl ändå inte pengar förrän om 5 år eller nåt.

Bara en bild får ni, för nu är Noa less.

Far och son spelar tv.-spel :P




Postat av: eve

Det ska börjas med tv-spel i tid! Noa är nästan lite för gammal..

2009-04-28 @ 15:53:18
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: lisa

Ååååh, så liten han är ! ! ! ser ut som att Noa försöker hålla sig fast i Dalle och att Dalle vägrar hålla i han "klara dig själv lilla gosse" Meeeen jag förstår att det inte är så, men de ser lite skojjigt ut :D söt är han i af, Noa alltså : D

2009-04-28 @ 18:51:06
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Katja

Men hallåå... man kan faktiskt sitta och data medans han suger ju... Hur tror du jag hann med sånt när ellen var liten? Fast man måste sitta vid en dator på ett skrivbord, och så får man strunta i stor bokstav och sånt man måste ha två händer till. Pekfingervalsen du vet...

Söööt bild! Ser ut som en liten fågelunge som klamrar sig fast. Jag ska nog hitta nåt gulligt här nere till stackarn, så han slipper trista blå kläder från lindex...

2009-04-28 @ 20:54:06
Postat av: nina

ja blä för bamse, men katten jansson är bra!

2009-04-28 @ 22:43:48
Postat av: Anonym

ååå vad han är söt, Noa menar jag, nå inte ser pappan så dum ut heller men inte slår han Noa, vilket fint namn föresten- han ser faktisk ut att heta just Noa

2009-04-29 @ 20:24:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0