Ensam på dagis

Vi var på dagis 8.30.
Kl. 9.30 så jag gick jag hem. (städade faktikst lite :D )
Och 11.30 skulle jag hämta Noa, för då har dom ätit lunch klart.
Jag gick strax innan 11..fast jag gick en omväg sakta, sen fixade jag med vagnen och hans kläder och så i hallen.
Sen kom han till hallen glad som en lärka :)
Allt hade gått så bra *pustar ut lite*
Det var soppa till lunch, men han ville inte ens smaka, men är det soppa så får man macka till, så han hade iaf fått i sig en macka.
Det gick tom bra att få på honom kläderna.
Men han slapp overallen eftersom det är så bökigt att klä av honom då han somnar i vagnen på vägen hem.
Men ja, han hade tre lager fleecefilt på så han frös inte ;)
Han var lite trött efter en stund, men somnade först när vi kom in i farstun.
Men nu så ligger han i sängen och sover.

Hoppas han kan sova hela tiden utan att vakna nu som han gjort alla tidigare gånger efter dagis.
Igår blev det 2 timmars vila, men bara en gång fick jag söva om.

Nu tänkte jag att jag ska städa lite.
Det är ju kalas på söndag, och imorgon ville Noas faster komma (man måste komma på födelsedagen tycker hon ;)
Så det är ju bara idag och imorgon(på dagen) jag ska hinna med allt städ och bak(?), för på lördag åker jag och Noa troligtvis med mamma till Parakka.
Pimpeltävling och Eve å co är där så vi åker väl dit över dagen på lördag.



Postat av: niona

ska ni ha kalas eller ska ni på pimpeltävling på söndag? ska vi vara ensamma där?

2011-04-07 @ 12:41:53
Postat av: Mamma Miaa

En annan sak du kan göra. Det går ju byta kodmall till t.ex framsida som kommer upp först och den kan du ju ändra till inläggsida. Kolla båda dom kodmallarna så ser du vad som saknas. Dom ska inte vara exakt likadana men mycket ser ju lika ut.



Du har säkert bara råka ta bort nån liten krumilur som ska vara före. Säg till om du inte hittar så kan jag kika istället.

2011-04-07 @ 12:44:31
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Katja

Härligt att det gått bra!!

2011-04-07 @ 14:07:50
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0