Trötter

Inatt var inte lika bra natt.
Noa vaknade 2, 3.30 och från 5 så har han bökat så vi (kanske mest A) inte har kunnat sova sen dess, och vid 6 nångång gav vi upp, och jag steg upp med gnällspiken, fast jag fick vila sen.
Sen har han väl gnällt i princip hela morgonen, så jag tänkte prova erbjuda bröstet bara för att kolla om det är därför, men han vägrade och började skrika.

Och idag ska jag till sjukhuset och "operera" (?) bort min senaste böld, inte för att det finns så mycket kvar ev den..men det var ju inte jag som bestämde detta.
Och när läkaren sa att jag skulle ta bort den så tyckte jag han sa att det skulle göras typ samma dag jag slutade med penicillinen..men det var ju rätt längesen nu så det är mest ett litet blåmärke kvar, precis som efter alla andra.
Känns lite skämmigt att gå dit med den här lilla men vad ska jag göra liksom?
Och eftersom jag blev remitterad så ska det ju vara gratis, annars vägrar jag göra det.  Jag har ju flera andra så varför skulle denna vara så viktig att ta bort?
Jaja vi får se vad dom säger.
Jag tänkte åka buss eftersom det är typ snöstorm ute men det går inga bra bussar så jag får prompa. Jag har iaf inte barnvagn.
Nu vaknade bebben



Postat av: heli

Japp nyligen börjat använda 68 har hon. Lång och smal :)

2010-01-27 @ 15:14:50
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: nina

har en viktig fråga, kan du skriva D istället för A, jag blir så förvirrad och måste tänka vem fan det är :P

2010-01-27 @ 22:05:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0