Nyårsafton

Dalle börjar kvällen med att..sy


och Drugge med att göra snittar.. manliga killar det här



Första drinken på nästan 1½ år


Smygfoto in i bastun..  jag vågade inte gå in och öppna dörren och fota..


Efter bastun blev det grillning


Dom här spelade lite rockband (eller vilken det nu kan vara)


Gott nytt åååååååår!!



Lite raketer (blev ju bara skitbilder allihopa)


Och så finalen på våran låda. Skittuff


Jag skulle fota "solen" som grannarna sköt (typ nån lysraket) men var för seg så den brann ut precis när jag fotade
Det där till vänster vettefan vad det var..


En eld och lite folk plus en rumpa


Peka full







Och eftersom jag var det så fanns ingen tanke på att ta fler bilder..



Postat av: linda

hade ni barnfritt fuskisar?

2010-01-07 @ 09:53:48
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0