happy new year happy new year

Ja, ett nytt år är det nu.
Helt fantastiskt va?

Igår drack jag för första gången på nästan 1,5 år!
Jag köpte 5 cider och tänkte att det skulle räcka, och att jag sen kanske kan smaka lite av nån annan om det behövs.
Men eftersom jag inte kände nåt efter 1 cider och 2 öl så tog jag till starkade grejer.
Sen blev det kul!
Jaa, det var kul innan oxå, men jag blev kul ;) i huvet iaf.
Vi var ute i Kauppinen hos Drugge och Lena i deras mysiga lilla hus.
Vi åt  snittar (med rödlök i och jag åt 2 stycken!!) bastade, och åt grillade kycklingfileér.
Så spelade pojkarna guitarr hero.
Sen ut och smälla och titta på raketerna, och sen gick vi till byns folksamling och glodde. Ja vi som inte kände nån stod ju bara och glodde, dom andra pratade nog lite kanske.
Sen sjöng vi singstar och..dansade. Sånt brukar jag inte  göra förutom på krogen..men Lena tvingade mig. och nästan dansade jag lite normalt.. usch jag brukar bara dansa töntdans annars känner jag mig töntig.
Konstigt att känna sig normal när man dansar töntdans och töntig när man dansar normalt.

Lite bilder fick jag väl men dom har inte flyttat in i datorn ännu så det kommer kanske här nån dag.

Detta året är såklart det bästa året hittils. Jag tror inte jag behöver säga varför <3
Se själva:







Min fina fina bebbe. Jag älskar dig






Postat av: eve

Har han verkligen varit sådär liten och söt?! Okej, söt är han ju fortfarande.. Och ganska liten oxå när jag tänker efter.. Men han har växt iaf!

2010-01-01 @ 23:51:52
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

smaka av nån annan...snåltant ;P



Nää men vad kul att du hade kul!Själv ville jag somna före Saga som höll sig vaken till halv 2 på natten....hihihiiiiiiiiiii

2010-01-02 @ 11:58:02
Postat av: moster

Det lät som en trevlig nyårsafton, inte det vanliga skrikiga krogarna:-) God fortsättning på det nya året!

2010-01-03 @ 19:46:00
Postat av: Katja

jag?! Det är ju bloggfan som är seg som sirap.... Varje bild tog ju flera minuter att laddas upp.

2010-01-05 @ 22:41:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0