Våran son då?

Jodå, han lever och mår bra.
Han är en pratmaskin. Han gör knappt annat än pratar :)
Och han börjar bli stor.
Han är ett helt barn min lilla bebbe ♥
 
Han kan så mycket, även om han sällan har tålamod att göra saker själv ;)
Han älskar sin förskola mer än nånsin nu tror jag.
Jag vet inte exakt varför.. Det bara är så.
 
En hel meter är han också.
Precis på mittenkurvan på både längd och bredd. Precis som alltid.
Egentligen lite konstigt med tanke på hur lite han äter..
För maten har inte ändrats det minsta sen nåt år tror jag.
Det är samma maträtter som gäller än.
Men det är tyvärr extremt sällan han äter en stor portion. (Noa portion snackar vi om nu. En sån är väl ungefär hälften av andra barns portioner ;)
Men han är frisk och glad och växer som sagt som han ska.
 
Blöjorna är nog snart försvunna helt :)
Ska dock bara komma på hur man ska göra i tex affärer där det inte finns en potta..
Ungen är nämligen lite rädd för toalettstolar.. och bajs ;)
Får väl skaffa nån resepotta eller nåt som man kan ha i bakfickan.. hahaha
 
Han är en så go och mysig bebbe.
Han måste alltid ha en puss och en kram om han ska gå, eller om tex jag går, och om han ska sova.
Han glömmer aldrig sin godnattpuss och kram :)
Även fast han är arg på den som inte lägger honom så måste han ha puss och kram.
Han gillar att kramas, inte bara med mig och A, men med alla han tycker om.
Det är så härligt att se att han gärna delar ut kramar till sina vänner, mommo, moffa, sina fröknar, ja som sagt, alla han tycker om.
Dom flesta som känner honom tycker att han är så kramig och mysig.
Men han är också galen!
Ja, en mysig galenpanna är vad han är :)
Sitta still.. vad är det??
Och oj så ofta han slår sig!
Minst några gånger om dagen slår han sig så att han blir ledsen.
Kan nog inte ens räkna hur många gånger han fått sår, stora bulor och stora blåmärken.
Vild och galen som sagt.
 
Men nu sover han.
Han kommer vakna inatt och lägga sig i våran säng.
Vilar på dagen gör han också fortfarande. Inte så konstigt när man inte sitter still en enda minut.
 
Bebben, min bebbe.



Postat av: Anonym

Han är så mysig! Även om jag sällan får några kramar!! ;)

2012-09-21 @ 12:30:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0