Hur är det möjligt?

Huur kan det vara möjligt att älska en människa så mycket?
Ibland blir jag nästan rädd när jag tänker på hur mycket man kan älska en människa.
Hur mycket jag älskar min son.
 
Hur kan det ens finnas en pytteliten plats kvar i ett hjärta till alla andra jag faktikst älskar?
För det finns det ju.
 
Och hur förklarar man det?
Det kan inte jag iallafall, den är så oändlig.
Känns lite svindlande.
Ungefär som när man tänker på att rymden är oändlig..
 
Hur mycket jag än klagar så försvinner aldrig kärleken till mitt barn.
Aldrig.
Den finns där även när jag gråter av utmattning efter en jobbig dag med mitt barn.
Och den känns extra mycket efter en härlig lätt dag med mitt barn.
 
Aldrig ska jag sluta älska dig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och snart ska du
älskade älskade
älskade barn
få den mamma du förtjänar
den du alltid borde haft
Snart ska mamma inte vara trött mer
Snart ska mamma orka
Det lovar jag dig
För det måste jag
För din skull
Älskade Älskade du
För jag skulle göra allt för dig
och detta är en av dom sakerna



Postat av: Katja

<3

2012-12-19 @ 22:02:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0