Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå

Jag vet inte längre vad jag ska skriva i min blogg.
Jag skriver bara massa skit.
Det händer kanske inte sådär jättespännande saker heller, och det som händer finns på Fejjan ;)
Nä, så jag vet inte vad jag vill nu heller.

Jag har nog alltid använt bloggen som nåt slags ventilationsställe.
Det behöver jag inte bloggen till längre.
Och folk blir ändå bara arga eller irriterade över vad jag skriver.. Ibland alltså när jag skriver på mitt klumpiga dumma sätt.

Noa har sovit hos sin mommo och moffa inatt :)
Det har gått bra som vanlogt. förutom på kvällen när det kom så lite välling från flaskan, då sa han att han kanske måste åka hem och dricka välling. Haha sötunge ♥
Han biter stora hål på alla nappar till hans flaskor, så att det kommer så mycket som möjligt.
Men jag hade inte skickat med nån flaska  denna gången..

Och jag och A har fått sova!
Ni förstår inte hur underbart det är att få sova tills man vaknar av sig själv (eller tills man knappt kan andas mer för man är så täppt i näsan, men det är en annan historia ;) efter att ha vaknat femtielva gånger per natt, eller vid 4-5 av ett barn som är jättetrött och bara skriker för allting. och sen ändå alltid stiger upp 6!

Sen har jag/vi fårr städa i lugn och ro också, men det slår inte att få sova :D
Hoppas nu att nätterna blir bättre.
Att inte få sova tar verkligen knäcken på en, särskilt mig..

Lite anledningar har han faktikst haft att inte sova så bra, dock inte alla dagarna..
Först blev han förkyld, och då sover man ju inte så bra. Inte Noa iallafall.
Men det fortsätter när han blir frisk.
Sen fick han en "böld"... (såna som jag och A plågats av i 2 år eller vad det är) och sen fick han 3 till :(
Den tredje var verkligen en seg jäkel!
Så seg att vi gick till sjukhuset, och dom ville skära i den och tömma :S
Det var fredag vid 16, så vi skulle få hjälp på akutkirurgin (som jag f.ö trodde inte fanns mer :O :S ) och vi vääntade och vääntade, men dom beslutade att vi skulle komma på lördag, för att han behövde sövas :O
Som tur var sprack den under natten ;)

Nu borde han inte ha så ont mer, stackars unge ♥

Nå..jaaa..
Det snöar så in i h-vete just nu!
Det är vinter igen.

Varje vår är det samma sak!
Man vet att det snöar.. ändå klagar man :P
Jag ska jag väl säga, men hur många hurrar egentligen ;)
Det går inte att göra så mycket åt det. Jag bor här.
Ändå blir man så jäkla less.
Får hoppas att vi får en varm sommar iallafall. (Sommar öht iaf ;)

Har duschat för en stund sen, och när håret torkat så ska vi promenera i snö%&#=&%##& och hämta hem våran virvelvind, men först får vi nog mat där :)




Postat av: Elin F

Är jäääävligt less på snön ;)



tror nog att hon är i en tillväxtspurt nu och äter mer än vanligt, det jobbiga är när man ammar och hon börjar skrika för att det inte kommer som hon vill. Ofta får jag ge bägge brösten för att hon ska bli nöjd. Då blir man lite slö och ger flaska till och från. Men det verkar kompensera upp nu, har fått lite mer mjölk nu verkar det som. Men det är ganska bra att man vet att det går bra att ge flaskan nu.

Då kan jag kanske fara nånstans en längre stund, ska boka tid för massage och har en tatueringstid i juni så då behöver jag inte känna mig stressad för då kan Rikard mata henne.

Det är också vääldigt skönt att veta att hon kanske kan ha nattbarnvakt framöver, Ivan drack ju från flaskan och det gjorde att vi ibland fick en ledig natt när mamma och pappa kunde ta honom.



Fortsätt ventilera, det gör jag också och kommer inte sluta med det bara för att jag får lite sura kommentarer ibland. Brukar inte publicera surtanter (aldrig fått en manlig negativ kommentar ;)) men får mig ibland ett gott skratt =)

Har inte haft så mycket att skriva i bloggen så det blir inte så mkt inlägg...det mesta är ju som du säger på Fejjan =)



Fortsätt blogga, jag gillar att läsa =)

2012-05-07 @ 12:59:12
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0