Vart tar dom vägen?

Mina kommentarer.
Har kommenterat några inlägg på både blogg.se och blogspot-bloggar via telefonen men inte verkar dom ha kommit fram.
Om jag inte skrivit så elaka saker på allihopa att dom blivit raderade förstås ;)
Men det tror jag inte.
Fast jag verkar vara dålig på att formulera mig rätt enligt andra så man vet ju aldrig :P

Ja, nä men jag vet inte så mycket mer.



Postat av: Mickan, Gravid v. 37

Låter konstigt. Ibland undrar jag om mina kommentarer kommer fram på vissa sidor också då man ibland inte får något meddelande alls om att det hänt något...



Tack snälla du. :)

Ja, det är just de längre vanliga tröjorna jag också har fastnat för. Men det är svårt att hitta. Har några stycken som jag använder flitigt.



Jag funderar på att köpa ett täcke, men jag kommer nog använda enbart påslakan åtminstone på sommaren. Tack för ditt svar och dina tips. :) Det är ju en riktig djungel detta! Vi ska ha en liggkorg på hjul bredvid vår säng.



Kul att du är med och gissar. Ville du gissa på någon längd också?

Kramar

2012-03-04 @ 00:06:54
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0