Här sitter jag då

Och gör inte så mycket.
Läser och skriver om vagnar, det var längesen faktiskt :P
beror nog mest på att jag slutat hänga på Familjeliv och hänger på sjalbarn istället
och där är det inte såå mycket vagnsnack ;)

Och nej, jag ska inte köpa nån ny vagn.
Inte nu iallafall..hehe
Nä, men om vi får en lillbebbe nångång så måste man ju köpa.
Lika att ha lite koll vettni.
Fast då får vi hoppas att den lillbebben inte vägrar vagn så mycket som en annan bebbe jag vet gjorde..

Annars då?
Ska till Filippa när Noa vaknat.

Händer ju kanske inte så mycket spännande i mitt liv som jag tycker är värt att skriva här.

Men jag känner mig piggare på dagarna än jag gjort på senaste 3 åren eller nåt.
Börjar inse mer och mer om mig själv.

Och nu fastnade jag med ögonen på tv:n. Skidskytte(?) och blev tom i huvudet.
Ska byta kanal och hitt på nå annat.




Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Härligt att du känner dig pigg. :)



Ja visst var det fina presenter! :D

2012-03-20 @ 15:55:06
URL: http://angel-like.com
Postat av: moster

Det var ett tag sen jag kikade in här på din lilla rosa:o)

Härligt att du känner dig piggare;o)

Ha en bra dag/Kram

2012-03-21 @ 21:50:26
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Tack för svar ang. nappar och blöjor. Intressant detta minsann. :)

Och ang. napp så verkar det ibland vara ett himla liv när man ska försöka få barnet att sluta med napp. Och ibland går det ju bra...

2012-03-22 @ 22:01:08
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Ja, visst var kudden söt. :D Jag hoppas den kommer till användning. :)



Jag har hört talas om det där med plastnappflaskorna. Men man kan inte vara rädd för allt här i livet. De har fungerat bra för så många utan att någon har blivit förgiftad, sjuk eller dött, så... :P Och jag har ju tänkt amma mestadels, om det nu fungerar.



Tack för de goda råden om napp förresten. Ska jag tänka på. :)



Kram

2012-03-24 @ 10:04:00
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0