Lite confused och efter

Jag har varit rejält förvirrad senaste tiden.
Ja mer än normalt alltså.
Ingen aning om varför. Jag har ingen koll på vad det är för veckodag, knappt vad det är för månad eller år. Typ.
Ingen koll på nånting!
Har inte ens tänkt på att det faktikst är festival redan nästa vecka!
Och att jag ju faktikst jobbar hela den veckan, samt att mina inneboende åker iväg nu på lördag! I övermorgon alltså!
Ja och så fyller jag år mitt i allt också..
Å så kommer ju stora storasyster med familj hit också :D
Himla massa som händer.
 
Idag var jag och Noan på stan. Hela dagen faktiskt.
Vi åkte vid 12.30, och jag tänkte att vi är väl där tills bussen går kl.14.55
Jo men tjena. Strax innan 18 var vi hemma..
Noa fick middag, själv åkte jag och handlade för vi hade ju inte så mycket riktig mat hemma.
(Jag börjar bli måttligt less på köttbullar, korv och köttfärs vilket är det enda min lilla unge äter ♥ )
Gjorde iallafall riktigt god kycklingsallad sen :)
 
Jo alltså jag skulle sova nu men.. jag fastnade på nån..barnvagnssida.. och nu kopplade jag visst in telefonen till datorn, både för bilder och synkning.
Måste lämna in telefonen för lagning (av lite allt möjligt) meen det blir ju aldrig av för jag vill ju att den ska vara synkad innan jag gör det.
Men snaaart en dag vettni..
Äh fixa bilder och annat skit med telefonen sen sova. Eller först hänga upp tvätt..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0