Jobbajobbajobba

Jess. 
Inget festivalande för mig detta året. 
Känns inte direkt hemskt även om det hade varit trevligt förstås. 
Hade nog varit jobbigare om vädret hade varit bättre. 
En (okej många) öl i solen, träffa massa folk som man nästan känner och lyssna på lite kul musik. Det är grejer det. 
Nää, jag jobbar natt istället. 
 
Och blogg.se appen är ju helt knäpp nu. Förutom att jag inte kan logga in så går det inte ens att gå in på bloggarna som visas där. Den bara stänger ner. 
 
Och nu märker jag att det inte går så bra att blogga genom safari heller..
 
 



Postat av: elin

Ja det är ju lite trist. Solkrämen jag fick var ju parfymerad och i vissa boxar får man ju parfymer och grejer så...lite onödigt kanske. Vilka fina bilder du lagt upp =) Kram!

2012-07-13 @ 14:15:04
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0