Happy bithday to meeeeee!

Jaa, idag får jag byta en siffra i mitt nummer.
Konstigt att fylla år när inte mina favoritpojkar är hemma..
Men dom har skoj dom! I Lycksele. Önskar jag kunde vara där med dom, men jag ska jobba.
 
Igår hade vi party för mig. Hos Filippa :P
Jag, Eve och Filippa. Men vi hade kul ändå :D
Sen kom det 3 till, och sen bar det av till krogen. Fick en drink i present.
Skulle fått ett empesmål i present men dom hade stängt! Dumma dom..
 
Idag var tanken att Eve med familj skulle komma och äta marängsviss med mig. (Som jag varit sugen på hur länge som helst! Men jag har inte velat köpa till bara mig. A äter inte sånt nu, och Noa..ja han äter väl som mest lite av glassen bara)
Men så kom mamma och pappa med glasstårta och presenter :D
 
Bla dessa fina blommor.
Måste köpa lite jord så dom får lite mer plats.
Känns väldigt mysigt på balkongen nu. Fick även mammas gamla plastmatta att ha där, som täcker typ hela balkonggolvet. Men jag har bett A kolla efter nån snygg plastmatta på Rusta.
 
Vi fikade lit glasstårta som dom hade med sig.
Sen kom Eve, Jonne och Malte med lite presenter.
Av malte fick jag dessa:
Malte har ritat mig ♥
Han kan ju typ allt den där ungen!
 
Noa ringde iallafall och sa grattis och sjöng "Ja må hon leva" ♥
 
Nu är det himla tomt här hemma.
Bara tv:n och diskmaskinen som låter.
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Känns trist att slösa ensamtid på att bara sitta här framför datorn.
Kanske borde sy nåntng?
Nu kan jag ju ha framme symaskinen, så jag inte skiter i att sy klart för att jag måste hålla på å dra fram maskinen varje gång.
 
Eller så.. får jag väl städa. Men gud vad trist..
Tänkte vara uppe ganska länge så att jag sover länge imorgon (hahaha som om det vore några problem ;)
Börjar ju jobba nattvecka imorgon.
Och jaa, jag jobbar natt på festivalen! Tur att jag inte gillar att gå ut så mycket längre.. Blir väl att gå dit på dagen en stund nån dag iallafall.
 
Näpp. Nu ska jag slita mig från datorn och se vad jag kan hitta på för spännande.
 
 
 



Postat av: Miaa

Oj men grattis i efterskott =) har knappt hunnit sitta vid datorn.

2012-06-25 @ 23:54:18
URL: http://miamakaron.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0