Guud så gott!

Det var sådär gott, ni vet när man måste ta mer fast man är proppmätt! Så gott var det!

Det var extrapris på fläskfilé på Coop så jag var ju tvungen att köpa. Mest för att få lite variation på maten.
Fläskfilé, stekt paprika, grädde och crème bonjour vitlök.
Tagliatelle och sallad med fetaost till.
Lägger kanske till länk sen när jag sitter vid datorn.. (sitter vid köksbordet och jäser just nu ;)




Postat av: Miaa

Åh det såg gott ut, och jag gillar egentligen inte fläskkött men nu vart jag nästan sugen :)



Förresten, hade du nå kläder du skulle sälja? Glömde bort och kolla om du svarade under bilden. Eller har du hunnit göra dig av med allt kanske? Så du vet så är jag iaf intresserad av färgglatt i 86:)

2012-04-02 @ 10:14:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0