Shoppinggalen!

Ja eller.. fönstershoppinggalen kanske man skulle säga.
Kollar på så mycket fint. Mest barnkläder.. Inte köper jag nåt, Noa behöver ju inte så mycket vanliga kläder nu, och så skulle nog plånboken bli lite sur om jag shoppade ;)

Nu är det ju vintergrejer som står på shoppinglistan. Ja när lönen kommer vill säga.
Skor, vantar, mössa och ulloverall är väl det som måste köpas innan den riktiga kylan kommer.

Meen det finns ju så mycket fina barnkläder som Noa bara måååste ha!
Shoppade visserligen med rabatt på Lindex för nån dag sen.
Svarta fodrade galonvantar, mörklila manchesterbyxor och..en klänning får man väl säga att det är, för jag fick ta en storlek för stor.
Men han älskar den ♥
När jag hämtade han från dagis igår sa han klänning och lyfte upp den lite.
Sen snackade han om att dansa, klänning, barnen, musik. (Ja ni som känner Noa kan ju tänka er ungefär hur det lät)
Jag har inte sagt att det är klänning, jag säger tröja om alla överdelar.



Ellen hade ju på sin sån när dom var här, och då blev jag ännu mer kär i den.
Mer än innan alltså :P

Ah, jag har ju en bild på honom med den på :)






Postat av: Elin och Alva

Superfin, den har jag funderat på att köpa till Alva också, älskar alla färger :) Kul att höra att du gillar bloggen också! kram

2011-09-27 @ 21:43:53
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Miaa

Vilken fin:) jag försöker att kpa nästan bara beggade barnkläder, tycker det är så nedrans dyrt med nytt men ibland hittar man ju nått så fint så man inte kan låta bli :)

2011-09-29 @ 09:18:40
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0