Goodiebag final hos Erika :D

(mitt tidigare inlägg hade visst ofungerande länkar..men nu ska allt funka, kommentera gärna ;)


Jag har varit med i Erikas Goodiebagtävling och faktikst vunnit några saker :)
Nu är finalen här!

Och självklart måste jag vara med och tävla om 1 av 10 goodiebags!

Detta är den Goodiebag jag helst skulle vilja vinna:



Jag vill vinna för att..jag helt enkelt skulle bli så himla glad att få massa fina och praktiksa saker, men också för att jag nästan aldrig har råd att köpa fina saker eller hud/hårprodukter, helst inte till mig själv.
Så lite för min egen skull, men några saker skulle jag ge bort i julklapp, för där brukar inte mina vänner få några direkta höjdare, det också eftersom kassan alltför ofta är skral :(

----------------------------------------

Det som lockade mest var absolut Wigglekart från Wigglekart.se
En sån tror jag Noa skulle älska, han älskar allt som går att köra ju :D

Snygga bakformar är kul att ha hemma, när det blir kalas eller jag får nåt slags ryck och blir sugen på muffins ;)
Och Goddesign hade fina :)

Hudprodukterna från Stockholmsgruppen tom kanske kan passa min väldigt känsliga hy!
Gör dom inte det blir säkert nån eller några av mina vänner glada för så fina julklappar :)

Ett nytt iPhoneskal från importgrossisten skulle absolt behövas eftersom min håller på att gå sönder..
Och blöjpåsar från samma företag skulle användas flitigt ;)

Ett myggarmband hade vart kul att testa eftersom jag hatar mygg!

En bokstavsberlock hade jag velat ha med ett N på förstås efter min största kärlek här på jorden, Noa

Denna snygga hakklappen från cutiepie skulle jag heller inte säga nej till :)

Det var några av mina favoriter från "min" goodiebag, men alla saker skulle jag få användning av :)

----------------------------------------------------

Här har ni alla sponsorer



Och här kommer länkar till alla snälla sponsorer samt länkar till de fina vinsterna

1. Bullformar. Sponsor: Goddesign. Värde: 35 kr
2. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr
3. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
4. Valfri Wigglekart. Sponsor: Wigglekart.se. Värde 795 kr
5. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
6. Valfri tavla. Sponsor: Pennymade. Värde 200 kr
7. Valfritt Hårt Skal. Sponsor: Importgrossisten. Värde 39 kr
8. Myggarmband. Sponsor: Prylgalaxen. Värde 10 kr
9. Vafri Napphållare. Sponsor: Fiaz. Värde 125 kr
10. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
11. Pedagogisk Leksak. Träsko. Sponsor: Blinkotoys. Värde 90 kr
12. Valfri Bokstavsberlock. Sponsor: Josefina Smycke Design. Värde: 55 kr
13. Power Rangers Pyjamas. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 99 kr
14. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
15. Haklapp från Gaia & Ko. Sponsor: CutiePie. Värde 125 kr
16. Grytlapp i Silikon 2-pack. Sponsor: HilmaHome. Värde 65 kr
17. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr
18. Nature´s Gate Balsam. Sponsor: VedaLila. Värde 85 kr
19. Body och Facial Scrub. Jordgubb. Sponsor: Gunry. Värde 75 kr
20. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
21. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
22. Skyddsängel Träfigur. Sponsor: Garvarboden. Värde 159 kr
23. Lilla almanackan. Birgitta Lindeblad. Sponsor: Lyckorummet. Värde 198 kr
Total Summa: 3124 kr



Postat av: Elin och Alva

Hej! Ja visst är geggamojamössan superfin :) Det står ingen storlek i mössan förutom 2-3 år, men jag brukar köpa storlek 50 till Alva i vanliga fall (hon är 20 mån) så något liten i storleken kanske den är! Hoppas du blev lite klokare! Mvh Elin

2011-09-22 @ 11:41:48
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Madde

hej. Jag använder mig också av blogg.se men får inte alla mina länkar att funka. Hur gjorde du för att dom ska fungera? För mig försvinner det en hel hög. Jag har suttit i timmar med det men de går verkligen inte. Verkligen tacksam för hjälp. Kram Madde

2011-09-25 @ 07:02:49
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Miaa

Hoppas att du vinner och jag med såklart. Skriver lite så du får kommentarer då kan ju du kommentera i min ;) hehe

2011-09-28 @ 20:17:49
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Miaa

hehe nej det lär ju inte bli så, men min syster hjälpe mig göra ett tappert försök iaf märkte jag just :)



Detsamma när det gäller barnkläd-smak :)hehe

Kommer nog lagga ner blogg appen till min sambos telefon nu när han köpt en android :) själv vill jag inte ha någon.

2011-09-28 @ 23:47:53
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0