Det ska ni

Ni ska få veta vad jag tycker om boken/böckerna när jag har läst klart :)

Det jag kan säga nu om Växa, inte lyda är att i början var den vääldigt seg.
Jag trodde ju att det var lite mer..fasta råd eller hur man ska säga, men han börjar med att skriva vars han är och massa sånt..men sen börjar det bli lite mer om vad boken ska handla om.

Man får veta lite mer om varför man tex inte bör köra 5 minuters metoden..
mer om bakgrunden och anledningen ist för att det står "gör såhär och såhär".

Kass på att förklara..men men, har knappt kommit in i halva boken, men läsa ut den tänker jag göra :)

En annan bok jag skulle vilja läsa är "Raising your spirited child", men den finns bara på engelska vad jag vet, och jag tror inte jag skulle orka läsa på engelska.. Alltid är det ju nåt ord här och var som man inte förstår, så jag skulle nog bli galen :P



Postat av: Elin F

önskar min kunde växa lite mindre och lyda lite mer hehehe



hur är det uppe i kiruna? Fortfarande i Boden och längtar hem som en tok. Trött och grinig för att inte pojken sover som han ska. Bortskämd Elin här.



Match i wordfeud nån dag kanske ;) ?



2011-09-17 @ 06:01:17
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Hej Hopp!



Vill tipsa om en tävling i sammarbete med Mykidoo som just nu är i gång inne i min blogg:



http://mammapetra.myshowroom.se/tavling-my-kiddo/



Tävlingen avslutas 29/9 kl:23.59



det kommer även komma upp flera tävlingar inom snar framtid så håll utkik :)



// Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

2011-09-18 @ 14:17:57
URL: http://mammapetra.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0