Vi tar lite nyheter istället

På fredag ska jag och Noa på kalas.
(Så jag måste köpa en present imorgon ju!)
Så har jag bokat resa till storare storasystern!
Åker på lovet som är snaaart.
Inte riktigt den årstid jag vill åka dit..men på sommaren har det inte riktigt funnits tid.
Jag och Noa ska åka tåg dit :S
Men. Det gick att boka en sovkuåpé för 2 pers med dusch/wc.
Hoppas verkligen det är en toa där (men jag har nog aldrig sett dessa nyxvagnar!) för jag vet inte hur jag ska göra om jag håller på att pinka eller skita ner mig och Noa sover..eller är galen :/
Får ta med en resepotta för säkerhetsskull.
Eller vad tusan, Noa har ju moderna blöjor som rymmer 10 liter pink.

Okej, men nuuu ska jag gå å sova.
Har förresten bilder på kameran att sätta in i datorn, men det är bäst att jag inte börjar med det nu för då lär jag sitta här i flera timmar till.
Imorgon kanske.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0