Stök stök

Det är Noas största intresse just nu. Igen.
Allt allt ska slängas på golvet.
Han var ju precis ´såhär när han var kring ett år nånstans tror jag.
Fast då var det mer *öppna allt jag kan och dra ut och sprid över hela golvet*
Nu gräver han kanske inte ut överallt ifrån, men hittar han kläder, kuddar, täcken, filtar, soffkuddar, leksaker i lådor så måste han slänga på golvet
Jo, han brukar tom säga: "Jag måste...."
Det finns många måsten tydligen. Som att trycka på knappar och känna på spisen när den är varm..det har han dock inte gjort sen sist han fick blåsor på fingrarna.

Men vad gör man åååt detta stökande?
Jag blir galen!
Måste jag sätta undan allt i klädkammaren eller förrådet eller?
Kläder får jag kanske skylla mig själv att dom hamnar över hela lägenheten.
För jag lämnar ju själv halvanvända kläder på sängen, golvet i sovrummet eller..närmsta ställe jag tar av mig det.

Äh. Jag är lite halvbakis och känslig idag. Trots att jag bara drack 2 cider igår..
Var på middag hos Filippa och 2 andra.
2 drack vin, jag drack cider, och så spelade vi nåt jävligt spel om årtal och jag förlorade.
Jag är sämst på årtal och namn.

Nu måste jag leka eller nåt.




Postat av: Katja

Hallå där, man ska faktskt stötta sina barn i deras intresse. Sådetså;)

2011-10-17 @ 17:40:11
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Miaa

Ja alltså jag tycke det är konstigt, för om någon ska flytta in efteråt så sitter det ju i tapeterna och ALLT måste renoveras!

2011-10-18 @ 15:42:14
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0