Så trött

Jag är så jäkla trött.
Trött så jag vill sova.
Trött på att ringa och skrika på KBAB och hyresgästföreningen om att det stinker rök här.
Jag vill inte låta Noa sova i sitt rum, han ska inte behöva andas in rök under natten. Det räcker med den han får i sig under dagen.
Och eftersom han sover med oss så sover ingen av oss bra.
I våran säng så snurrar han så oerhört mycket så man hinner knappt somna innan man vaknar av en spark eller av att han lägger sig på en.
Inatt tog vi in hans madrass men han kommer likväl upp till oss och snurrar.
Så idag känner jag mig inte så sjuk iaf. Var ju ganska förkyld veckan innan lovet, typ frisk under lovet, sen fick jag bölden i näsan (feber och ont) och i tisdags så sov jag inte på hela natten, och sov sen till 12!

Längtar tills tanten ska flytta för KBAB lär ju inte göra så mycket..

Sen ska vi väl inte tala om den där 2-års trotsen.. Jag vet ju att han inte bara vill jävlas, han växer och utvecklas men det är lika jobbigt för det.
Ibland kan han ha utbrott nästan en hel dag, ibland inget alls.
Smått psykiskt uttröttande..

Nu sitter jag bara å väntar på att koffeintabletten ska börja verka så jag orkar gå å duscha så jag kommer till nästa lektion.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0