Julklappar till mig själv från mig själv?

En sånhär skulle jag verkligen behöva!
En "wake-up light"


Finns ju på Claes Ohlsson för 399.
Tror det vore en sund investering. Det har min NK-lärare sagt ;)
Man ska tydligen bli (lite?) piggare eftersom ljuset ökar gradvis i en halvtimme innan klockan ska ringa.

Och en sånhär har jag fortfarande inte köpt, fast jag velat ha en i..jag vet inte hur många år..



En sånhär skulle jag vilja ha..eller prova iallafall
Vågtång.
Locka tar ju evigheter.


Egentligen skulle jag behöva vilja penta håret. Vågigt alltså. Vet inte ens om det går.
Men stora lockar.
Man ser ju knappt mitt långa hår för att det är så platt.
Eller först en klippning iallafall.
Det får jag försöka boka in innan..jul iallafall.
Börjar bli slitet både här och där. Håret är ju uppklippt överallt och eftersom alla toppar är slitna ser hela håret slitet ut.
Och hörrni påminn mig om att aldrig mer färga håret brunt/mörkt!
Inte själv iallafall. Blir ju aldrig nöjd.
Eller jo jag var nöjd med en färg som inte verkas finnas mer.
Den som innehöll både färg och slingor.
Jaa, man kan ju köpa båda men..den bruna färgen minns jag brukade bli bra.
Nu när jag färgar blir det ju bara grått eller grönt. Det är ju kanske inte sådär jättefint.

En  iPhone 4s tar jag gärna i julklapp.
Då kan jag ge bort min 3gs i julklapp till..någon.




Postat av: Maria Mikko

Hahaha jag har en sån tång!! men jag har så kort hår nu så jag använder den nästan aldrig =) du får komma och låna om du vill.

2011-11-22 @ 09:20:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0