Jag tycker att jag kan få vara helt frisk en vecka

Det är väl dumt att klaga när så många andra har det mycket värre.
Men jag får klaga. Iallafall på min blogg. Och på fejjan. Och till alla jag känner.
Tänk att få vara helt jäkla frisk i åtminstne en vecka. Gärna 2. Eller en hel månad om jag får vara girig.
Alltid ska det vara nånting.
Nu har jag haft halv och helförkylningar i..jag vet inte hur länge!
Kanske inte blir riktigt frisk heller. Man måste ju sova för att bli frisk. Men det får jag ju inte.
och är det inte förkylning så är det bölder. Det har jag också haft ett gäng nu.
Fick en innan jag åkte till Göteborg (i ansiktet såklart) och två veckor senare var jag uppe i 5.
Fem jäkla bölder på 2 veckor!
Fast jag fick nog bara feber av två. Alltid nåt.

Och så sömnbristen på det. Ja nu hade jag ju kanske kunnat sova men.. ville hinna kolla en film med min käresta iaf nångång denna veckan. I helgen lär vi kanske inte hinna med sånt.
Anledningen till att det blev nattfilm var att vårat barn först vilade alldeles för sent. Vid 16.
Så då var han alltså inte särskilt trött vid sin vanliga timme mellan 20-21, utan somnade kanske 22.30 eller nåt liknande. Jag själv somnade så jag hade inte riktigt koll..

Men nu ska jag försöka friska upp mig med sömn och hoppas på att iaf få somna innan virvelvinden vaknar.
Just nu känner jag mig bara svullen och täppt i bihålorna..promenerade från Coop och det gjorde nog susen..
Jag som ska på "kalaaaas" imorgon kväll/natt..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0