Det hjälper inte att gnälla

Men jag gör det ändå.
Jag vill ha körkort.
Men jag vet inte "hur"..liksom hur det ska gå till.
"Det är ju bara att.."
Nä, det är inte bara att. Jag funkar inte så.
För det första är det läskigt att köra.. sen liksom, hur ska man få till det med övningskörning..?
Sen vet jag inte ens om vi får köra med Jonne nåmer.. Alltså om tillståndet fortfarande gäller. Men det borde väl gälla i 5 år? Eller är det 3?
Vet inte vars papprerna är så jag kan inte kolla heller. hrmmm..

Jag vill ju bara ha det. Inte ta det ;)

Nä men att jag ska lägga ner tankarna för idag.
Imorgon får jag väl tänka mer om jag vill.




Postat av: Miaa

AAh okey hehe tack för ditt svar och förlåt om jag är lite jobbig :)

2011-11-15 @ 07:36:37
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: nina

men öh, jag tyckt också det var läskigt att köra

2011-11-17 @ 22:58:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0