Sluta tänk!

Jag har tänkt för mycket idag.

Jag tänkte att jag kanske åka upp på stan.
Jag tänkte att jag kanske skulle på Coop.
Jag tänkte att jag kanske skulle dammsuga.

Vilket resulterade i..nä just det, ingenting.




Postat av: Elin F

åhhhh det där med att tänka.

Nej nej nej nej absolut sluta tänka så mycket =)



Jag har tänkt gå ut med vagnen. Inte blivit av.

Jag har tänkt gå och träna då blir inte det av.

Jag har tänkt köpa nya skor men inte gjort det än



Ikväll ska jag gå och träna och inte tänka på det så mycket.

Jag ska dra med mig gubben och sonen idag och prova skor och inte tänka på det så mycket.



du har helt rätt!

2011-05-11 @ 10:56:32
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Elin F

Yes en rejäl promenad avklarad, vad bra att jag läste ditt inlägg idag. Du peppade mig till prommis =))



Tackar tackar!

2011-05-11 @ 13:54:25
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0