Nu vet jag varför vi inte kollar så mycket skräckfilmer mer

Jag brukar(brukade) gilla att kolla skräck och thrillerfilmer.
Gilla att bli så rädd.
Och A blev typ aldrig rädd.

Men nu..
Alltså vissa går ju bra (dom flesta är ju ändå inte sådär jätteläskiga).
Men ikväll kollade vi Insidious
Eller..ja vi försökte.
Men faan, den var för läskig.
Säger bara lite om början (om nån annan skulle våga se den)..
Den handlar om ett par med 3 barn som flyttar in i ett stort (givetvis) hus.
Det händer lite mer men en sak var att hon hör en manlig röst viska i babywatchern..
Handlar det om vuxna är det inte lika läskigt, men när det ska börja handla om små barn..
Nej, det går inte.
Tydligen.
Vi spolade oss igenom halva filmen..

Nä usch. Det blir komedier hädanefter.

Får titta på I am Sam i sängen.




Postat av: Mamm

När man får egna barn vågar man inte se skräckfilmer mer..hojja, bara jag tänker på skräckis blir jag rädd!!

2011-06-05 @ 13:47:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0