Kiss kiss massa kiss

Visst är det intressant att läsa om kiss?
Jag tycker det är kul att skriva om så det är bara att läsa och se glad ut. Eller ni får förresten se ut hur ni vill.
Har gått hur bra som helst med kisseriet idag med!
Inte en enda gång på golvet..eller nja..nu ljuger jag, det kommer bredvid pottan och bredvid toastolen.
(Bredvid pottan eftersom han inte alltid prickar så bra..för han vägrar sitta och ska absolut stå å kissa! Och bredvid toastolen för att ibland hälls det lite för fort dit ;)
Och jag tror han märker, och tycker det är lite obehagligare nu att kissa i blöja..
Var i järnvägsparken idag och jag trodde han hade sketat för han gick så bredbent..men inte sket inte.
Han har fanken inte skitit sen..igår..
Vill ju inte sitta på pottan, och stå å skita över pottan är nog inte det lättaste..
Fiser gör han. Blää.

Vet inte hur man ska göra på dagis..
Finns ju träningsbyxor..kommer jag på precis när jag köpt ett nytt paket blöjor till dagis :/
Känns som att han kanske kan glömma bort lite om han ska gå med blöja på dagis hela dagarna..
Det börjar ju gå så bra nu ju..

Nä, nog med kiss och bajssnack.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0