Jobbelijobbat

Usch vad jag var stressad imorse..
Halvt död på morgonen..kom int upp ur sängen förrän nån minut efter 8..
Bara att slänga på sig närmsta kläder, leta upp alla kläder och grejer till Noa å så på med kläder på honom.
Eller..ja såklart så leker han alltid så bra helt själv när man ska nånstans..
Var hemma strax innan 9, och 9.57 gick bussen så jag stressduschade för att kunna sitta i soffan och äta frukost i lite lugn och ro, och för att vila fötterna. För jag hade redan ont bara efter att ha gått fram och tillbaka till dagis.
Har jag sagt att jag hatar mina fötter!!? :(

Tänk vad mycket jag kunde göra om jag bara inte hade dessa fula jobbiga plattfossingar?!
Sen om jag verkligen hade gjort nåt, det vettetusan, men jag hade iaf haft möjligheten.
Och promenera är ju en väldans lätt grej att göra.

Nånå, jobbade alltså 11-20.15 idag och det gör jag imorgon också.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0