Jobb :)

Jobbade 12-20.15 idag.
Trots att jag fick (får) väldigt ont i fötterna (satt inte alls mycket i kassan idag) så har det varit en jättebra dag!
Alla är så snälla och trevliga :)
Det här ska nog gå bra.
Synd på ett sätt att jag redan skrivit på papper om att jag ska jobba på Glimten :/
Inte för att jag inte trivs där, för det gör jag verkligen!
Men det finns ingen chans för mig att få fortsatt där. Bara vikariat. Man måste ha utbildning för att få jobb där.
På Ica finns det ju kanske en liten chans iaf :)

Nånå, det blir bra hursomhelst.

Imorgon jobbar jag 15-20.15
Funderar hur Noa ska gå på dagis...Tror mamma ska hämta honom 15.30 (om nu inte A kunde sluta 16)
Blir så konstigt om han kommer sent..
9.30 går dom ut.
11 är det lunch.
12 är det vila

Antingen så får han börja 8.30 som han gör annars, för då hinner han leka inne vilket han inte hinner förrän efter vilan, eller 9.30 så får han gå ut direkt, så gjorde jag idag.
Om han kommer lagom till lunch tror jag inte han har tid att sitta vid matbordet (inte för att han brukar äta..men ändå)..
Ja nä..jag funderar..Ni lyssnar bara på mina tankar.
Mest troligt blir det 9.30. Ska bara kolla med A om dom sagt nåt till mamma om hur det gått idag.

Nu ska jag sluta skriva mina tankar och gå å sova!
På tal om att sova förresten.. så sov Noa hela natten efter 3 nätter med vaknande och skrikande och gnällande!
Och A fixade välling och sånt när han vaknade, så jag vaknade först vid 7 :)
Och så somnade jag hyfsat tidigt igår så jag kände mig nästan pigg!

Jag vet inte om hans vaknande på nätterna berodde på vattnet, att jag tagit bort ena sidan på spjälsängen (och haft spjälskyddet som "inte ramla-stöd") eller nåt helt annat..
För nu får han bara flaskvatten och jag har satt tillbaka sidan på sängen.

Hur som haver så ska jag gå å sova.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0