Goodiebagvinnare IGEN :D

Erika har ju anordat en skithäftig Goodiebagtävling med många vinster!
Jag vann ju ganska tidigt i tävlingen och valde den här klockan.
Sen var jag med i en skattjakt hos henne, och då vann jag igen!
Denna gången svarade man på lite frågor, och skulle sedan välja ett pris, och var man en av dom först 25 som svarat rätt och dessutom valt ett pris som ingen annan valt, vann man den.
Jag valde en napphållare från Nizzy.
Ja, nu använder ju inte Noa napp, men jag tänkte att den kan vara smart att ha diverse småsaker i som man vill ha snabbt tillhands när man går med vagnen.
(Eller så får vi hoppas att vi får en unge nångång som tar napp ;)

Det är så kuul att vinna :D




Postat av: Elin F

vad kul =) grattis! Jag fastnade på födelsedatumet och ides inte så skippade tävlingen ;)



Jo jag brukar försöka äta när han äter men då vill han ändå ha det jag har ;) Brukar försöka äta när han sover lunch men det är inte alltid det tajmar in med när jag är hungrig hehe snacka små problems ;)

2011-05-15 @ 21:41:34
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Mamma Miaa

Men fasiken grattis jag gav upp efter fråga 2. Vad i helskotta var svaret på den egentligen???

2011-05-16 @ 15:12:13
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

Men fan jag skrev hennes namn i alla dess former, trodde jag. Jag förresten ta bort den där jäkla bubbleroom.. :)

2011-05-16 @ 23:53:24
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0