Dagis förresten :)

Noa älskar sitt dagis, och jag älskar hans dagis!
Det är alltid enkelt att få honom dit (ni vet påklädning och så på morgonen) och få in honom, och lämna.
Hämta är lite svårare ;)
Det går aldrig att komma därifrån direkt.
Jag får lura lite för att få med honom. Eller avleda..
Nu har dom börjat vara ute nästan varje em så då är det ännu svårare att få hem honom.
Det tar väl allt från 10-30 min att komma därifrån :P

Men mycket hellre det än att det ska vara jobbigt att få dit honom :)

Fast vissa dagar har det ju varit svårt att få in honom på dagis, för han har börjat älska att vara ute igen :D
Vinter gillar han inte ;)
Ibland har han tagit med sig sin hink, och vill så gärna stanna ute fast alla andra är inne :(
Idag ville han vara ute, men jag fick in honom utan att han blev ledsen iaf.

Och jag äskar alla hans fröknar (ja pedagoger är det jag vet ;)
Dom är så himla lugna allihop, och det är nog mycket bra för Noa.
Han blir ju lätt...uppjagad, som tex av sin pappa ;)
Så det är skönt att dom är så himla lugna.
Dom lyssnar på mig, aldrig är det något problem med nånting :)
Tex så får han ju välling innan vilan (han äter fortfarande nästan aldrig) och det är inga som helst problem.

Och nu är det faktikst dags att hämta hem honom!
Får se hur länge det tar idag då..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0