Wiihooo

Jag ska få jobba nästa vecka mån-tor 8-17 på ICA supermarket :D

Jag VILL faktikst jobba. Ja inte bara en vecka..
Jag vill ha ett jobb.
Att jag även utan medicin kunde vilja det trodde jag nästan inte ;)

Fast om nästa vecka..
Noa har ju ingen dagisplats, och A kan inte vara hemma hela veckan :/
Eve erbjöd sig att vara med Noa nån dag, tack Eve :)
Men det är ju fler dagar. Mamma kan nog inte heller vara hemma.
Vi kollade med A´s mamma men hon kan inte komma hit..men dom föreslog att Noa ska vara där :S
Ska min bebbe åka iväg låångt låångt från mig och vara borta sååå länge?!
Jag tvivlar inte på att det skulle gå bra där..det är jag som börjar gråta av tanken bara :(
Vore så himla skönt att iaf ha honom i samma stad, men..ja det kanske får bli så?

Usch finns det ingen som vill agera barnvakt nästan gratis en vecka :P
Man kan få mat och sovplats som lön ;)

Huff. När bebben vaknar så ska jag först krama ihjäl honom, och sen ringa dagis och kolla hur det går.



Postat av: Sandra

Ja det ska bli roligt! :) Bordet är köpt på Mio :)



Jag ser din blogg adress som vanligt ser det ut :)

2011-03-04 @ 15:19:57
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0