TVÅ??!

Har inte ens tänkt på att det är vääldigt snart som Noa fyller 2 år! Förrän i helgen när A påminde mig..
Shit alltså. Det är jättesnart! En månad!
Jag köpte ett doktorsset som jag tänkte att han ska få i present.
Men han måste ju önska sig saker an andra också B)

Känns lite trist att skriva vad han kommer få..men det är ju inte ni som ska bli överraskade så ;)
Han får nog en trehjuling av fammo och faffa.
Vet inte vad han kan tänkas vilja ha/behöva.
Kommer bara på stora saker..haha

En tripptrappstol skulle vara väldigt kul att få :) (av sin mommo kanske? ;)

Ett bra leksakskök skulle vara kul..men det enda bra jag sett (förutom svindyra) är på IKEA (är inte heller skitbillig, men billigare än andra träkök).
Han har ju ett plastkök (som han fick i julklapp)..men den är halvt trasig redan :( Ugnsluckan höll inte länge, den ramlar bort så fort man öppnar den. Baksidan har lossnat..
Men den funkar ju fortfarande, men det vore roligt med ett nytt som kanske håller liite längre.
Så kanske lite nya kastruller (det har han 2 av men i plast och dom är pyttesmå), och lite glas, tallrikar och bestick.

Vad mer kan jag komma på då..som inte är så himla dyrt..
Presentkort på Kappahl eller Lindex är väldigt uppskattat :) behöver ju inte vara mer än en hundralapp om man inte är miljonär ;)
Böcker är alltid kul.
Helst i kartong, men vanliga går också bra, bara vi är med och läser så :)

Nä just nu kommer jag inte på mer faktiskt.
Noa har lite feber (tänder kanske?), men är inte sjuk i övrigt. Så vi skippar utgången som jag hade funderingar på.
Nu har han tråkigt så vi får hitta på nåt..
Måla på nya ritrullen kanske..




Postat av: erika

din blogg är riktigt jobbig att läsa med de starka kontrasterna. bara så du vet.

2011-03-01 @ 16:01:50
Postat av: Elin Fredriksson

Halloj =)



Vad roligt när småttingarna börjar bli stora.



Ska vi ta och träna nån gång nästa vecka? Jag är ledig hela veckan och tänkte dra med dig på nåt pass. Har fortfarande (slö som jag är) inte varit på något F&S pass =/

2011-03-02 @ 05:59:48
URL: http://elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0