Tror man på sig själv?

Alltså folk som ljuger.."kryddar" historer..
Tror dom på sig själva, eller tycker dom bara att det är kul att ljuga?
Ena gången säger dom en sak, en annan gång tvärtom..
Det är lite konstigt det där.
Såna människor måste ju nästan verkligen tro på sig själva..

Och sen finns det ju folk som jag..som inte minns ;) och då säger en sak som jag tror att det var..nästa gång kanske jag minns att det var på ett annat sätt.

Så kan det vara ibland.



Postat av: nina

jag tror man har för vild fantasi och önskar att det var så, då kryddar man historierna lite. men det blir ju bara jobbigt för en själv i slutändan.

2011-03-21 @ 09:57:29
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Elin Fredriksson

hupp hupp =)

tror jag tillhör en kategori som helt enkelt inte har något intressant att berätta ;) och hade jag haft något att berätta så glömmer jag alltid bort namn och poängen med hela storyn =)

2011-03-21 @ 22:25:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0