Sysysysysysy

Tackar för att jag inte fått elaka kommentarer..än ;)

Jag vill sy!
Har massa idéer om vad jag vill sy.
Jag har ju tyg till lite grejer jag ska sy..men jag kommer aldrig igång..
Har hittat massa fina grejer på sjalbarn som jag skulle vilja sy.
Och inte några komplicerade grejer alltså, det är bara att glömma, för om jag inte ens kommer igång med enkla grejer så är det ingen idé att försöka sig på svåra..
Det jag har hemma som jag ska sy är ju dyna till vagnen, sy på tyg på rullgardinen.. Var det nåt mer?
Och det jag vill göra men inte har tyg till är jeansmuddbyxor till Noa av mina gamla jeans (måste ha muddtyg), och så såg jag nyss en klänning på SB som var väldigt enkel, som man kan knyta på massa oliak sätt.
Convertible dress   sybeskrivning
Sen är det säkert fler grejer..men ska försöka att inte tänka på det, då blir det för mycket för min hjärna ;)

Bebben sover.
När han vaknar ska vi ner till mamma :)
Äta middag, men vet inte vad.
Så ska väl jag och Eve försöka få ihop mammas andra tv-bänk. En skruvade vi ihop förra gången vi var där.
Lite småjobbigt med klåfingriga ungar..men det går :)

Tyckte jag hörde bebbe..



Postat av: Elin Fredriksson

vill oxå sy men med tanke på hur senaste gardinen, kudden och duken ser ut så är jag nog gaaaanska kass på att sy =( men det är roligt att göra saker.



Hade nog också flyttat om inte jag hade haft familjen här. Skulle egentligen ha flyttat till Boden (till Rikard) när jag blev klar med min utbildning men då fick jag jobberbjudande och då blev vi kvar.

Iofs var det det bästa som kunde hända i och med att rikard fick så pass bra jobb här...



2011-03-20 @ 13:17:00
Postat av: Mamma Miaa

Samma här då, har en massa jag vill testa sy, massa jag inte gjort ännu, vill sy en dyna till Novas matstol men då behöver man ju vadd.



På stoff och stil har dom skitbra muddtyg, fast synd att man måste betala så dyr frakt bara .

2011-03-20 @ 13:50:14
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0