jobbat klart!

Ja nu är mina 4 jobbdagar slut..
Skönt för mina fötter :) men tråkigt för min hjärna :(
Det är ju faktikst ganska kul att jobba, iaf när man får vara med trevliga människor :D

Noa blir kvar i Luleå till på lördag :´(   :/    :S   :)
Noas faffa har bara jobbat när han varit där, så han ville visst ha nån dag att vara ledig med Noa också.
Noa har det ju så kul där, men jag saknar honom sååå!
Höll på att börja grina på jobbet när jag började tänka på honom..
Det var bara på rasten men man kan ju inte hålla på å gråta på jobbet heller.

Blir bra på ett sätt eftersom jag tänkte gå ut imorgon :)
Alltså ut på party!!
Hade lite alkoholica hemma, tur för annars hade det inte blivit nåt. Nästan luspanka nu ju..
Hoppas man hittar nån att åka hem med/dela taxi med så jag slipper låna pengar till egen taxi..

Nå jag hoppas jag har kul och slipper få huvudvärk!
Tror det blir lite bättre nu när jag inte äter medicin mer.
Och på tal om medicin så är det nog så att jag blev hungrig av den.
Eller sugen..kunde inte hålla mig från att köpa godis och skit varje dag. Mycket mat åt jag också.
Nu skulle jag kunna ha en chokladkaka framför mig utan att vara sugen..
Att jag skulle låta bli att äta upp den..nja, sånt kan inte jag.

Ska förresten gå bredvid på Glimten (där jag jobbat tidigare) på tis och ons nästa vecka :)
Ska bli kul att se hur det är där nu.
Dom har 2 avdelningar nu ist för en, så jag ska väl få gå bredvid på den andra också.
Och förhoppningsvis ska jag väl få gå bredvid på Mysinge också :)
Det nya äldreboendet här på lompis alltså.
Vore ju perfekt om man kunde få jobba där ibland. Nära och bra.

Men nu ska jag nog ta å ge mig.
Sooooova på morgonen!!!! fattarni vad skönt det ska bli?! Inget jobb och ingen bebbe som vaknar tidigt!
Kommer nog dra till Eve redan på dan och så sticka på party därifrån.

Nä, ge mig var det. Eller.. förlåt alla om jag verkar...knäpp eller elak eller..besserwisser ibland (ofta..)
Ibland tar jag inte kritik så bra..helst när det är saker som jag liksom vet men som folk måste påpeka..
Känns ibland som om man måste skriva varenda detalj om allting jag skriver om.
Jag tror nog för ofta att alla fattar vad jag pratar om/skriver om..och blir irriterad när nån inte fattar vad jag menar :P Eller saker som jag vet och tror att alla vet..
Äh. skit i det.



Postat av: Eve

Äh, det är ju bara att hålla med om allt du säger så du inte börjar slåss!



Å du, kom hit tiiiidigt! Alltsåmmed tidigt menar jag före.. 16 kanske

2011-03-10 @ 23:56:19
Postat av: Katja

Det är ju nte så lätt att veta det du vet alltid.... Men man måste lära sig ta kritik oxå:) Härligt ändå med en ledig dag oxå utan bebben, även om jag ju förstår att du saknar honom.

2011-03-11 @ 09:30:38
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Elin Fredriksson

ikväll jobbar han på arran och ferrum imorgon =) så bäst du sköter dig!!!! ler



Skönt att vara barnfri ibland. Man behöver ladda mammabatterierna ibland =)

2011-03-11 @ 19:17:38
URL: http://elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0