Jag satte på honom långärmat och byxor. Re...

img_8791 (MMS)

Jag satte på honom långärmat och byxor. Resten har han valt själv ;)




Postat av: Elin Fredriksson

Vilken cooling =)



Ja det är synd att man inte kan kombinera blogspot och blogg.se =))

T.ex lägga in bilder är mycket enklare på blogspot. Bara kopiera och sen kan man välja direkt hur stor bilden ska vara. man slipper hålla på att skriva och greja.

Jag är inte så vidare teknisk av mig, vill gärna ha det så enkelt som möjligt.

Hujja tänkt komma igång med träningen men verkar som att världen är emot mig. Sjuk igen. Blä! Vi är då jämt sjuk i det här hushållet. Börjar seriöst tvivla på renheten i vårt hus ;)

Ha det bra Kram

2011-03-16 @ 05:53:31
Postat av: favolosa

Vilken supertuff tischa!! :D



Tack för din gulliga kommentar! Jag hade inte sett att jag vunnit innan jag läste den..tack! Såg att du också haft turen med dig innan. ;)

Jag har också funderat på att börja med en trikåsjal men sedan såg jag att BabyBjörn kommer ut med en ny bärsele, Miracle, som ska kunna passa redan när bebisen är nyfödd. Tänkte prova med den och hoppas att den är bra.. :)

2011-03-16 @ 21:38:56
URL: http://favolosa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0