Galen på blogspot!

Är det bara jag som blir galen oftast när jag ska kommentera på en blog på blogspot?
Jag har ett googlekonto som man ska kunna kommentera med..
Men ibland går det inte! Jag väljer googlekonto, men inget händer!
Det står inte mina uppgifter, och den vill liksom inte låta mig logga in/skriva in dom heller.
Och då väljer jag att skriva in namn och bloggadress istället, men då får jag hålla på att klicka på skicka några gånger, ibland på förhandsgranska och sen några gånger till på skicka..
Ofta orkar jag inte hålla på å klicka, så då skiter jag i att kommentera.

Skit för blogspot tycker jag.
blogg.se mycket bättre ;)




Postat av: Elin Fredriksson

om du vill kommentera så välj något annat än googlekonto, tror det är en liten meny så man kan välja namn eller något sånt. testa det nästa gång, det är enklare =)



håller dock med dig, mycket enklare att kommentera blogg.se

2011-03-15 @ 14:45:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0