Fortsättning då..

Ja inte för att jag vet vars jag var men..
Inkomstuppgifter iallafall.
Vad ska jag skriva?
Jag tog ut mina sista FP-dagar i..nov(?)..nångång. Sen dess har jag ju bara jobbat 4 dagar nu i mars.
Ska jag skriva noll eller?
Får inget från nån försökringskassa eller nåt heller. (För att jag hörde av mig en timma försent efter att ha missat ett möte och sen inte orkat gå dit igen).
Jag kommer ju jobba.. Men jag vet ju inte hur mycket så det kan jag ju inte skriva in.
Jaa.. så noll eller?

Idag var vi hos Nina på fm, sen sov Noa hemma, och efter det gick vi till Coop och handlade och fick skjuts hem av mamma.
Deremellan och efter har jag fan plockat hela tiden. Ja när jag inte hjälpt, tröstat eller burit på bebbe..
Jag är helt slut psykiskt och fysiskt.. Somnade en sväng på soffan också.
Känns som efter jag jobbat en heldag stående..
Efter BB måste jag däcka i sängen..



Postat av: Eve

Undra om jag inte har hört/läst nånstans att man kan skicka in inkomstuppgifter månad för månad.. Hmm. Ring och fråga nån som vet

2011-03-18 @ 23:03:04
Postat av: Ida

Ring å ftråga!!

2011-03-19 @ 07:15:50
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0