Erika

Jag vet mycket väl att det kan vara lite jobbigt att läsa bloggen pga färgerna. Jag kan inte fixa sånt själv. Hon som gjort designen har inte tid (hon har just fått sitt andra barn) och jag har bett nån annan hjälpa mig men den enda som svarade sa att då skulle nog allt försvinna/behövas göras om. Så nu är den såhär. Om någon kan fixa färgerna så får den gärna säga till, för som sagt kan jag inte själv, och då får det vara såhär. Tyvärr. Det är snyggt (enligt mig iaf ;) men jobbigt. Ja. Orkar man inte med det så får man väl skita i att läsa :P /Peka genom iPhonen



Postat av: Katja

Jag tycker då inte den är jobbg att läsa, faktiskt!

2011-03-01 @ 18:02:29
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

nä int ja heller, tänkte precis på katjas sida då ska ni se den då :-D

2011-03-01 @ 20:31:24
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Elin Fredriksson

I löööv rosa!!!!!

2011-03-01 @ 22:20:11
Postat av: Nean

Tycker inte det är jobbigt, vare sig på dator eller iPhone! den känns du!!

2011-03-01 @ 22:47:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0