Tråkigaste filmerna ever!

Eller som jag sett..
En av dom är Little Fockers jag, A och Linnea kollade ikväll.
Meet the Parents: Little Fockers Poster

Shiiit vad trååkig och förutsägbar den var.
Visst kan en film vara lite rolig fast den är förutsägbar, men denna var inte det minsta rolig.

Kom och tänka på 2 andra filmer jag och A sett, en av dom var flera år sen vi såg.
Den ena är I hate Valentine´s Day
(Som vi spolade andra halvan på, eller jag för jag ville se oom det skulle hända någonting över huvudtaget)
Men det gjorde det alltså inte.
 I Hate Valentine's Day Poster

Och den andra (den som är flera år sen vi såg kanske 2006-7?) som vi var tvugna
att googla på för att komme ihåg vad den hette. Tidigare har jag konstigt nog kommit ihåg namnet på den.
A hitade den f.ö genom att söka på sämsta collegefilmen.
John Tucker Must Die Poster
Jag minns inte ens vad den handlade om..

Nu vet ni det.
Skrev det mest för min egen skull, men bra för er så ni slipper se dessa filmer
om ni inte redan genomlidit dom.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0