Sommar på midsommar och min födelsedag!

Det var ju väldans vad vi hade tur med midsommarvädret.
Det har varit kallt eller regnit, tills idag då det var sommarväder. Lite småmoln, men mest sol och varmt!
Alldeles perfekt.
På min födelsedag och allt :D
Har fått 2 presenter och en sovmorgon. (inte för att jag är obekant med dom..men ändå ;)
Presentkort på Kappahl (se jag fick för en gångs skull nåt jag önskade mig!)
Och lite sponsring till mina sulor. Mycket välbehövligt.

Ikväll sitter jag ensam och datar och kollar tv.
Jag å A blev bjudna på party ute i Kauppinen men jag hade ingen lust att tvinga min stackars mor att vara barnvakt över natten, helst när jag själv inte visste om jag skulle ha lust idag.
(Det har alltid varit nåt jobbigt när jag varit ut..Huvudvärk, för trött eller bara ingen lust, och då är det inte värt det).
Så A tog med sig sin pojkvän istället.

Nä att jag borde kanske sova. Upp kl.6 blir det väl imorgon.
Var så trött att jag höll på¨att somna här framför datorn tidigare, men sen..ja blev jag kvar ändå.
Nu är jag ju pigg B)



Postat av: Elin F

ja tänk vad mycket prylar det finns - vi pratade om en blöjhink till källaren också när baby nummer två kommer. Två blöjbarn lär fylla på rejält. Nu har vi bara en vanlig tramphink så vi kollade på en sån där med plast som man bara trycker ner blöjan i.

Vilken grej tänkte jag. Smidigt. Men usch så onödigt dyrt. Tror det blir en tramphink. Då hittade jag i samma veva en massa andra grejer.

Har köpt lite saker som jag inte ides köpa när jag väntade Ivan t.ex en bebiströja. Måste ju passa på att njuta, man vet ju aldrig det kanske är sista gången jag är gravid =/

2011-06-27 @ 06:19:11
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Vickan - allt i rosa

Såg att du har en rosa blogg och vill tipsa om en sida som jag precis startat. Den heter www.alltirosa.se och är en shop med endast rosa produkter. En massa för barn men även för vuxna :) Har än så länge 4100 rosa produkter, men allt ska uppdateras och förbättras. Ta gärna en kik!

2011-06-28 @ 11:35:23
URL: http://blogg.alltirosa.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0