Regn?

Jag tror (okej jag är säker) att det regnat precis varenda sekund hela dagen.
Det kan ju inte vara bra väder jämt, men alltså en kvarts uppehåll medans jag för barn till dagis och så, kan ju uppskattas.
Nåja.
Det är kanske soligt en annan dag. Varmt? Osäkert.

Var iaf till vårdcentralen idag, blev inte mycket sagt då man bara får 20 min med läkare nu under sommaren.
Blev tre rör med blod iaf, för att se om det finns nån fysisk anledning till att jag är så jädrans trött.
Hoppas på ett sätt att det är nåt fel. Vad gör jag annars?
Går såhär trött hela livet eller?
Köpa 3 burkar koffeintabletter i månaden?
Jag vet inte.
Jag önskar att det kan lösas till hösten iallafall.
Fick skjuts av pappa både dit och tillbaka. Mamma hämtade Noa från dagis.
Vad gjorde man utan sina föräldrar ;)

Jag vet faktikst inte så mycket.
Mer än att jag känner mig som en trött fet lat kossa.
Jag har så många planer och drömmar.. Inget händer. Jag orkar inte.
Förut orkade jag iaf påbörja saker, nu orkar jag inte längre än tanken.
Som tur är så glömmer jag lätt!
Just nu ligger tankarna på att göra lite fint på balkongen.
Kanske nytt bord och nya stolar, en matta och en blomlåda (helst med blommor i också). Billigt då.
Lär väl aldrig bli av som vanligt. Men det är kul att drömma.

Har bruna trehjuliga vagnen ståendes i sovrummet.
Tog in den på dan för nån dag sen för att tvätta klädseln så jag kan sälja den, men så frågar Nina om hon kan få låna en vagn av mig. Vet inte vad hon bestämt under kvällen så jag avvaktar med att tvätta.
Hon ska inte låna.
Men fortfarande står den där. Otvättad.
Tänkt kolla upp hur man får av klädseln, eller bara prova med tvättlappar på vissa små bananfläckar..men..ja..nä.
Men den får inte plats i farstun nu när vi har cykelvagnen där..
Ingen som vill köpa en otvättad vagn :P Ni kan få en hundring billigare om jag slipper tvätta... B)

Äh. Sovtajm.



Postat av: nina

sälj den så kan du ju köpa nya köksmöbler! smart

2011-06-21 @ 23:47:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0