Vill vill vill

Jag vet inte hur mycket det är som jag vill. Massa iallafall.
Vad händer? Ingenting.
Tänker för mycket att inget händer.
Det som är överskådligt idag är att ta mig upp på stan, eller bara uut i det finfina vädret!
Får se vad som händer. Har inte ens duschat än..

Jag vill..eller nej det behövs städas! Plockas lekasker och tvätta kläder..
Men jag fick iaf plockat lite igår, städat i köket och en maskin med handdukar blev tvättade och upphängda.

Jag vill åka ner till syster! Och ner till bror också!
Men det kommer inte ske i sommar iallafall. För lite tid och pengar, som jävla vanligt fast jag jobbat/jobbar röven av mig, iaf på Ica, på Glimten är det lite lugnare :)
Men nästa vecka och två veckor till blir det natt, visserligen kanske inte så ansträngande, mer än att kunna hålla sig vaken och sen vara pigg när jag hämtar Noa från dagis.
Hoppas jag inte bryter ihop bara :/

Jag vill blogga mer.
Ta fina bilder och fixa dom ännu finare.
Jag vill sy.
Jag vill orka hitta på saker med Noa.

Vill vill vill. På senaste tiden har jag inte gjort i princip nånting ju.
Kommer på en sak jag vill göra, men flera saker innan jag börjat med det, och då orkar jag inte göra nånting istället.

Nu borde jag ta en dusch.



Postat av: Elin F

Givetvis smart som jag är så hade jag sökt södra området. Lompis,raket,mm. och tänkte att det räckte. Tanten som jag pratade med sa inget om dagmamma, hon skulle ju ringa upp förra veckan innan hon for på semester för att prata om alternativ, om det fanns några men hon hörde ju icke av sig. Nåväl det är ju tur att jag har sparat lite dagar så jag klarar mig, bara irriterad och förbannad på mig själv och kommunen dels för att jag tydligen inte gjort rätt och dels för att det inte finns platser =/ Vill inte heller att han ska börja på ett dagis och sen måste byta så helst vill jag ju inte hamna vartsomhelst. Men man får väl ta vad som när man får resterna ;)

2011-07-06 @ 13:53:28
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0