Sitter bara här

och gör ingenting.
Orkar inte glo tv. Inget händer på mina sidor..
Bebben sover ju förstås nu men kommer väl vakna här på en stund.
Både han och jag blir uttråkade här hemma.

Ojdå, fick precis en snöboll på fönstret. Det lär lite. Det var Nina.
Bebben vaknade inte direkt. men det brukar gå nån minut innan man hör att han vaknar av oljud.
Jaja, han har sovit en timma iaf.

Vi måste göra nåt sen. Snart.



Postat av: Elin

Nej det är som typiskt nu när man väl börjar jobba så vill inte bebben sova. Han har knappt sovit något nu på dan heller så det är väl tänderna som spökar eller nåt =( Rikard börjar jobba ääännu tidigare än mig så det går som inte att dela på "jobbet" heller =/ men tack och lov så jobbar jag bara imorgon och sen är jag ledig resten av veckan ler då får man lite välbehövlig vila (hoppas jag)

2011-01-11 @ 15:31:46
URL: http://elinikiruna.blogg.se/
Postat av: lisafisa

jaa det kan ju vara fint.. men jag tror jag hade stört mig på det ändå, hehe

2011-01-11 @ 19:33:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0